« vorige pagina  |  resultaten 31-37 van 36  |  volgende pagina »
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 08:24 om Dinsdag 28 juli 2009
Zeker heeft Marrit gelijk en ook mij was het niet opgevallen, maar de bios op zich zou wel wat meer met DWJM kunnen doen als ze dat zouden willen.
Geplaatst op 08:35 om Dinsdag 28 juli 2009
Ik ga er vanuit dat er al over is nagedacht, maar de bedrijvenbeurs in september is natuurlijk een gelegenheid voor het promoteam om Drachtster ondernemers op één plek te bereiken.
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 08:47 om Dinsdag 28 juli 2009
Dat is best een goed idee. Maar ik denk wel dat er voor gewaakt moet worden dat DWJM een platform gaat worden voor bedrijven om zich te profileren. Het belangrijkste van DWJM is volgens mij dat burgers ideeen gaan uitwerken en dat er gewerkt wordt vanuit de samenleving.
Geplaatst op 08:51 om Dinsdag 28 juli 2009
Dat was ook het eerste wat in mij op kwam, maar aan de andere kant zou het mooi zijn wanneer bedrijven zouden kunnen meewerken aan het uitwerken van ideeën. Over het algemeen heb ik ook het idee dat de meeste bedrijven die hier ingeschreven staan dit helaas niet uit sociaal oogpunt hebben gedaan.
Geplaatst op 09:19 om Dinsdag 28 juli 2009
De bios is in het voortraject betrokken, we hebben zelfs een voorbereidende bijeenkomst ter plekke gehouden in de december vorig jaar met de groep van ambassadeurs waarmee we de campagne in maart zijn gestart. De Bios bedrijfsleiding is dus op de hoogte van de mogelijkheden. Maar Marrit heeft natuurlijk gelijk. Het flyermateriaal moet daar naar toe maar dat moet naar nog veel meer plekken en daar heb ik veel dwjm-ers voor nodig die daarbij helpen. Denk aan winkels, horeca, openbare gebouwen etcetera. Ik moet dat even handig logistiek zien te organiseren. Zodra dat op de rit staat, vraag ik deze groepsleden om medewerking.
De gemeente heeft zelfs bios'reclame' voorafgaand aan de film (je kent de dia's) die we ook nog moeten aanpassen aan de dwjm boodschap. Actie dus! Jullie horen!
Geplaatst op 10:22 om Dinsdag 28 juli 2009
De 5voor12 krant wordt verspreid via de Bios, evenals alle andere locaties die Henry nu ook noemt (en meer). Op de achterkant van deze krant staat paginagroot een advertentie van DWJM.

Dus er wordt wel degelijk reclame gemaakt voor DWJM in de Bios maar een dia is natuurlijk nog beter.
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 10:02 om Zondag 23 augustus 2009
ek net snoad om flyer del te lizzen by de buske fan MOS hjir komt in protte jongerein yn. sa buske stiet geregeld by us foar de doar.
« vorige pagina  |  resultaten 31-37 van 36  |  volgende pagina »