Projectteam "Drachten wil je meemaken"
» Wie helpt flyers DWJM verder verspreiden?
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 21 |
volgende pagina »
Beste allemaal!
Natuurlijk: er is een promoteam, maar ik wil deze vraag toch even iets breder communiceren. De vervolgfase van de campagne, met die leuke ansichten van real dwjm-ers, kan nog even een extra zetje krijgen! Het drukwerk moet nog verder verspreid worden bij winkels, horeca, instellingen (toonbanken, balies, kassa, etcetera). Dus: ik vraag handjes om daarbij te helpen! We willen natuurlijk die 1000 leden snel (en meer!). Het kost vrijwel geen tijd (reken op 1 1/2 uur). Ik maak natuurlijk van te voren even een logistieke verdeling om alvast antwoord te geven op de vraag: wie dekt welk (niet al te groot) gebied? Op wie mag ik rekenen? Alvast hartelijk dank! |
Wat moet er precies gebeuren??? En wanneer das ook wel een goeie! Alleen bij winkels langs of ook huis aan huis?
|
Niet huis aan huis, zo groot is de voorraad niet. Nee, alleen winkels, horeca en instellingen en dan even stapeltjes voor op de balie, toonbank, bar, etcetera. Verspreiden in de loop van de komende weken op een moment dat het je zelf goed uitkomt.
|
op een moment dat het je zelf uitkomt, in de loop van de komende weken...
|
Zooo, Stationsweg en Noorderpoort zijn voorzien van flyers!
|
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 21 |
volgende pagina »