Geplaatst op 09:53 om Vrijdag 28 januari 2011
Even de meningen peilen: dwjm is een sociaal netwerk met veel persoonlijke profielen. Ook bedrijven doen gelukkig mee maar kunnen hun (commerciëlere) boodschap niet zo goed kwijt. We staan in de startblokken om een zakelijke variant te maken van dwjm. Wel een apart portaal, nadrukkelijk verweven met het bestaande dwjm. Een goeie manier om business to consumer communicatie vanuit het bedrijfsleven te starten maar ook om business to business contacten te onderhouden. Zo verdwijnen uitingen die als reclame worden gezien van de basissite dwjm. En hebben bedrijven veel meer mogelijkheden zich te profileren (als bedrijf en als perso(o)n(en) daarachter. Denk aan vacatures, offertes, online winkelen, etcetera. Bedrijfsprofielen worden uiteraard ook door ondernemers zelf onderhouden.
Wij zijn benieuwd naar jullie reactie: een goeie ontwikkeling?
Geplaatst op 09:56 om Vrijdag 28 januari 2011
Zeker een goede ontwikkeling.
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 10:00 om Vrijdag 28 januari 2011
Klinkt goed!
Geplaatst op 10:10 om Vrijdag 28 januari 2011
absoluut doen!
Geplaatst op 10:46 om Vrijdag 28 januari 2011
Lijkt me goed.
ik zie zelf ook mogelijkheden hierin dus......probeer het uit en doen!!
Geplaatst op 10:59 om Vrijdag 28 januari 2011
Goede ontwikkeling...go for it. Ervaring moet toch uitwijzen of het gaat werken.
Geplaatst op 16:23 om Vrijdag 28 januari 2011
Heel goed! Eindelijk, zou ik bijna zeggen
Geplaatst op 16:42 om Vrijdag 28 januari 2011
Heel goed!
Geplaatst op 16:59 om Vrijdag 28 januari 2011
Vanuit de home door kunnen klikken naar zakelijk dan wel prive?
Dat klinkt wel oke.
Dan zou de vvv pagina er als derde poot best bij kunnen.

Als je bedoelt dat er nog meer sites komen, tja, hoeveel sites over/ voor/ door Drachtsters wil men graag?
Geplaatst op 21:44 om Vrijdag 28 januari 2011
Ben ook zeker positief, vind uitindrachten.nl ook al een mooie aanvulling. Nog niet alles bekeken maar ziet er goed uit. Goed bezig dus!