« vorige pagina  |  resultaten 21-30 van 30  |  volgende pagina »
Geplaatst op 16:20 om Zaterdag 2 juli 2011
DWJM moet zeker niet verdwijnen, daarvoor heeft het voor vele mensen teveel betekend. Ook voor mij persoonlijk. Wat mij wel is opgevallen de laatste maanden is dat leden vanuit de gemeente Smallingerland hier nauwelijks meer komen. Bert Middel is gestopt met zijn blogs, en ook Nieske Ketelaar kom ik hier bijna niet meer tegen en volgens mij was het toch de bedoeling dat de gemeente dichter bij de bevolking van gemeente Smallingerland zou komen middels DWJM. Ook heb ik het gevoel dat de bevolking van Smallingerland te weinig naar DWJM gelokt wordt. In het eerste jaar werd er nog een fotowedstrijd gehouden bijvoorbeeld. Dat zou jaarlijks kunnen, steeds met een ander thema. De fotowedstrijd van vorig jaar was voor mij wel een reden om vaker op DWJM te komen, en inmiddels kan ik ook mijn andere hobby "het weer" kwijt op DWJM. Ik krijg daar veel leuke reacties op, via de site maar ook gewoon op straat en het lijkt me dus een leuke aanvulling van de site. DWJM moet meer zijn gezicht laten zien is mijn idee. Waarom niet tijdens Simmerdeis een aparte DWJM-tent waar leden, maar ook potentiële nieuwe leden even binnen kunnen komen en meer te weten komen over deze site onder het genot van een hapje en een drankje. Dat DWJM meer een zeur-site geworden is vind ik nog wel meevallen. Geloof mij, er zijn sites waar het er veel erger aan toe gaat. Er zullen altijd deelnemers zijn die meer zeuren dan iets bijdragen. Ook ik stoor me daar wel eens mateloos aan, maar de groep met fijne, leuke bijdragen is toch veel groter?
Geplaatst op 16:59 om Zaterdag 2 juli 2011
Mooi betoog Eric, kan me er goed in vinden
Geplaatst op 17:41 om Zaterdag 2 juli 2011
Mooi gesproken Eric. Lijkt me een goed idee om een soort van promotieteam van DWJM te maken.
Geplaatst op 06:46 om Zondag 3 juli 2011
Ja goed idee van Shanti,de DWJM babes die op evenementen langsgaan
Geplaatst op 19:32 om Zondag 3 juli 2011
dat bestaat toch al Shanti ?
Geplaatst op 19:38 om Zondag 3 juli 2011
@Maaike: Ik heb ze afgelopen jaar anders niet gezien. Het eerste jaar waren er wel geregeld mensen van DWJM die aan het flyeren waren. Misschien moet dat promotieteam weer nieuw leven ingeblazen worden?
Geplaatst op 21:04 om Zondag 3 juli 2011
Geplaatst op 21:31 om Zondag 3 juli 2011
@Maaike: ?? Denk dat ik je niet snap. Aangezien Henry met deze discussie is begonnen.
Geplaatst op 22:27 om Zondag 3 juli 2011
DWJM als ideeenbus. Een beetje zijdelings van deze discussie een idee: zou het handig zijn als de gemeente een app maakt die we kunnen gebruiken om meldingen te doen? Van gevaarlijke (verkeers)situaties, milieuvervuiling, etc.etc. Vaak weet ik niet hoe ik een locatie moet omschrijven, of bij wie ik een melding moet doen. Vorig jaar heb ik om deze redenen verzuimd een zinkende, lekkende buitenboordmotor te melden. In het hier-en-nu melden zou mij gemakkelijker af gaan en de gemeente krijgt dan veel meer ogen en oren.
Een app gebruikt de gps van de telefoon en wellicht is het mogelijk ook een fotootje mee te sturen van wat je bedoelt met je melding.
Ik kom op het idee omdat ik een app heb die heet: bordje weg. Kun je problemen mee melden als er iets in het fietsknooppuntennetwerk niet klopt. Zo werken we met z'n allen aan een betere wereld.
Geplaatst op 22:59 om Zondag 3 juli 2011
@Antje; zo'n app bestaat al. In ieder geval op de IPhone. Daarmee kun je dingen aan de gemeente doorgeven. de gemeente moet daar wel aan meedoen omdat he een landelijke app is. Hij heet debuurt of Verbeter de Buurt.
« vorige pagina  |  resultaten 21-30 van 30  |  volgende pagina »