Vakantietips en vragen
» Korfu
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 12 |
volgende pagina »
Oppas regelen voor de katten. CO2 compensatie ticket kopen. En een beetje lief zijn voor de vele zwerfkatten daar.
|
oppas is klaar, compensatie doe ik door te fietsen, en zwerfkatten hebben grote aantrekkingskracht op ons gezin. Gaat goed komen.
|
Dan moet je oppassen dat je niet met 10 extra katten thuiskomt.
|
|
[Gebruiker verwijderd]
|
Uh Teunis, kunnen onze katten niet even logeren bij jou oppas voor jouw katten? Wij gaan ook naar corfu, ook voor het eerst.
|
Wij gaan ook naar Korfu, ben er al eerder geweest dus bekend terrein. Ben zo wie zo een Griekenland gek! Waar ga je precies naar toe Teunis?
|
|
[Gebruiker verwijderd]
|
Correctie...mijn vakantie vier ik dit jaar toch in Drachten en niet op Corfu...
|
Dan ga je er vast nog wel een ander jaar naar toe! Het is een erg fijn eiland.
|
@Teunis, een auto huren, dat is absoluut een must! De mooiste stranden vind je bij Acharavi en Roda. Bij Gouvia en omstreken zijn geen mooie stranden. De hoofdstad is zeker de moeite waard, vooral bij avond. Je vind een geweldig terras met zwembad voor de kinderen erbij in Komeno, helemaal doorrijden de berg op tot de top, daar zitten apartementjes met dat bewuste terras erbij welke vrij toegankelijk is. Een erg mooi uitzicht heb je daar! In de buurt van dit complex zit een héél goed restaurantje verstopt, om het te vinden zou ik een plattegrondje voor je moeten tekenen! Het eten is verder erg in de trant van toeristische shit: reclame borden met foto's hoe het er dan uit zal zien. goeie restaurants zijn er absoluut, maar je moet wel even opletten waar je naar binnen stapt.
Een scooter huren is ook tof, is alleen wat lastig met kinderen. Verder vind ik het altijd leuk de kleine plaatsjes in de binnenlanden te bezoeken. De inwoners zijn er altijd erg vriendelijk, de weggetjes lekker spannend om te rijden af en toe! Wij gaan dit jaar meteen als de schoolvakantie begint, als je later gaat kan ik je nog net een update geven hoe het er nu, een paar jaar later, bij ligt! |
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 12 |
volgende pagina »