« vorige pagina  |  resultaten 1-10 van 11  |  volgende pagina »
Geplaatst op 12:01 om Zondag 26 april 2009
Hoe ga je met vakantie, camperen, hotel, sleurhut of wat dan ook.
Wij hebben een aantal jaren een huurtent gehuurd en vorigjaar voor het eerst in mijn eigen tent vertrokken.

Vakantie voor ons is dan ook kamperen in een tent met eigen veroer op een niet te kleine maar ook net te grote capming en dan vooral in het buitenland want dan komt hier pas het vakantiegevoel bij.
Geplaatst op 12:11 om Zondag 26 april 2009
ik griezel van kamperen of een ander eprimitieve manier van vakantie. ik wil alleen in een huisje wat van alle gemakken voorzien is. heerlijk vind ik dat. en zelden buiten Nederland en nooit langer dan 10 dagen. ik ben graag in mn eigen huis.

we gaan het liefst naar Zeeland, huren dan vaak een huisje van een particulier.
Geplaatst op 22:58 om Zondag 26 april 2009
De campingsfeer is voor ons echt het vakantie gevoel. Hoe krijg je dat bij een huisje van particulieren??
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 11:30 om Maandag 27 april 2009
De afgelopen 10 jaar ga ik lekker met mn mam in het buitenland kamperen in een tent. Er is voor mij niets heerlijker dan op die manier mijn vakantie te vieren.
We zijn nu in allerlei verschillende gebieden geweest in Frankrijk. En ontdekken elk jaar een ander stukje Frankrijk.
Vind het heerlijk in een tentje. 's Ochtends lekker primirief de fluitketel voor de thee, stokbrood halen in een dorp. Zwemmen in een rivier, zwembad oid, het gebied verkennen. Mountainbiken. 's Avonds lekker voor de tent zitten of naar een dorp in de buurt. En dan als afsluiter van de dag op mn luchtbed naar de sterren kijken.
Geplaatst op 11:31 om Maandag 27 april 2009
Ik haat et om in een tent te slapen.. je hoort allles! en naar de WC is dan al helemaal een drama

Doe mij maar een appartementje of villa (vorig jaar spanje met vrienden)
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 22:08 om Maandag 27 april 2009
Ik heb dan eindelijk het gevoel dat ik weg ben [in een tent]
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 00:43 om Zaterdag 2 mei 2009
Ik ga het liefst op vakantie waar de temperaturen aangenaam zijn en wil wel wat comfort, dus een lekker bed en een eigen badkamer. Lekker decadent.
Absoluut geen gekruip in een klein tentje, waar je de hele nacht wakker ligt van het gesnurk van de buurman of je luchtbed constant leegloopt.
Geplaatst op 23:38 om Donderdag 7 mei 2009
wij gaan heerlijk naar appelscha in een caravan een grappig oud dingetje, met als voordeel dat als de kids kliederen (of ik) het niet erg is
Geplaatst op 16:00 om Maandag 18 mei 2009
we gaan in de zomer zolang de kinderen klein zijn met de caravan naar de kust. De camping is met kleine kinderen ideaal, voor mij hoort de zee er ook bij.
Geplaatst op 07:42 om Woensdag 3 juni 2009
Jaren gekampeerd met een heel verantwoorde grote tent. Doordat onze spullen bij de bouw van ons huis veel langer in de opslag moesten blijven dan gedacht (waaronder die tent) hebben we twee koepeltentjes gekocht. Een koeler van de Aldi, een klein klaptafeltje en van die vouwstoelen bij Veneboer gekocht en HOP! alles achterin de auto. Niks dakkoffer, niks aanhanger, niks achter de auto. Op naar de zon!
Onze auto is een gewone "hoedje"-model auto, maar met een beetje passen en meten konden we er best met zijn 5-en in (3 tiener kinderen) inclusief onze spullen.
We zijn zo heerlijk flexibel, pakken onze spullen weer vlot in als het ons niet bevalt en verkassen dan vrij gemakkelijk.
We gunnen ons wel de luxe om op de heenreis 's nachts in een hotelletje te slapen . . .
« vorige pagina  |  resultaten 1-10 van 11  |  volgende pagina »