Tattoo`s
» hoe reageren mensen op je tatts ed?
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 18 |
volgende pagina »
ik wordt op mn werk als een extreem typje gezien. waarom? wel ik heb een aantal tatts en een mooi rijtje piercings in mn oor. de eerste gaatjes zijn gestretched tot 10 mm.
en zo extreem ziet het er helemaal niet uit! ben benieuwd hoe jullie dit ervaren in je werk en omgeving. |
nee ik weet ut. maar ja ik ben nu eenmaal goed in mn werk en doe het graag.
misschien moet ik maar bij jou komen werken... alhoewel |
Een tattoo zie ik als een sieraad.. In sommige werkvelden mag je geen sieraad dragen ivm met de eiligheid en dan lijkt me een tattoo een heel mooi alternatief.
|
ik heb er een aantal, en snap dat mensen me er op beoordelen, maar ik lig er niet wakker van, zijn dan zo en zo niet de mensen waar ik wat mee kan. Maak zo een makkelijke scheiding in mensen ha ha ze doen het voor me LOL
Als ik zomers schoolplein op stap is het eerst altijd even wennen voor de Moeders....vind het wel grappig. Maak me er niet zo druk om. |
ik ook niet hoor. nu je het zegt... het schoolplein . maar als ze niet verder willen kijken dan je uiterlijk...... zegt meer over hun dan over mij.
Tessa zei laatst. ik vind dat je een stoere mama bent. das dan weer leuk. klopt Silvia wij dragen ook geen sieraden en uiteraard is dat heel logisch gezien de aard van het werk. ik draag dan nette plugjes in mn oren en driekwart mouwen. mn eigen clienten weten het wel en die vinden het over het algemeen erg mooi. |
Daarom kan je die van mij ook niet zien (zitten er nog neit hoor
Voor mijn werk mag je (meestal) geen showende Tattoo's hebben. MAar ze zijn wel super |
ik wil heel graag een zin uit een van mn favo nummers van Pearl Jam tussen mn schouders
I am mine..... |
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 18 |
volgende pagina »