Tattoo`s
» Hoe kom je aan een bepaalde tattoo?
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 68 |
volgende pagina »
Ikzelf heb nog geen, maar zit er al jaren lang over te denken, hoe, wat en waarop mijn lichaam.
Het begint steeds meer vorm te krijgen en ik zal zelf eentje moeten ontwerpen om het helemaal van mezelf te krijgen. ik wil symbolisch mijn kinderen erin verwerken. Langzam komt er een beeld.. Eerder ga ik niet zetten. Ik ben wel benieuwd wat er achter jou tattoos voor een verhaal zit. |
weinig verhaal, ik vind het gewoon mooi(net Pindakaas, ik vind het gewoon lekker, stom he)
|
ik heb mn eerste tatt in een opwelling laten zetten. hoe cliché een roos. vooral om me af te zetten tegen mijn ouders.18 jaar en een dag... op naar de tattooshop.geen spijt van overigens.
winny the pooh, dik dol op honing tikkie dom zo af en toe. stukje zelfspot, zorgt ervoor dat ik bij mezelf blijf. en twee weken geleden een nieuwe laten prikken .een grote ster met vijf kleintjes, voor mn gezin ( 5 personen ) en vijf sterretjes voor de miskramen die ik heb gehad. het hartje wat er bij staat is daarom ook niet ingekleurd.... omdat het nog steeds pijn doet. nu heb ik alleen nog de wens om een klein zinnetje tussen mn schouders te laten plaatsen. het is de titel van een nummer van Pearl Jam I am mine... er zullen vast meer volgen, gewoon omdat het mooi is. |
hoewel het idee om mijn lichaam tot kunstwerk te verheffen wel eens de revue is gepasseerd, ben ik nog nooit een ontwerp tegengekomen dat tot mijn verbeelding sprak.
helaas, wellicht in de toekomst. |
Door zelf vroeger te vaak in de tattooshop gezeten te hebben.. beetje tekenen en anderen hun tattoo te zien..
Kan niet wachten tot ik er 1 kan laten zetten |
ik ga zodra de bank het toelaat..
|
Ja Rinto, en zijn leerling en natuurlijk www.tattoomania.nl Gerrit!!
|
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 68 |
volgende pagina »