Geplaatst op 22:33 om Woensdag 12 augustus 2009
Ik zou er best nog een tattoo bij willen hebben.
Ik zou graag op mijn onderbeen een draak willen die om mijn been cirkelt door de wolken zeg maar. Aan de bovenkant een lichte rand met 1976 er in verwerkt. Net als mijn andere tattoo zou ik die bij Rinto willen laten doen. Iets met de honden lijkt me ook gaaf, dat zou dan op mijn rug moeten. Maar dan moet er eerst een schip langskomen, die met geld.
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 23:00 om Woensdag 12 augustus 2009
Dat schip met geld mag hier dan ook wel langskomen
Van't winter gaan we voorzichtig een beginnetje maken met de hele rug, er staan een kleintje en een grote tattoo. De volgende sessie over mijn schouderblad en stukje van de schouder en bovenarm wordt freestyle, dus hoe het eruit komt te zien weet ik nog niet.
Geplaatst op 09:41 om Vrijdag 28 augustus 2009
Cool, ik ben benieuwd.
Geplaatst op 11:21 om Vrijdag 28 augustus 2009
Marrit Smeenk zei:

Dat schip met geld mag hier dan ook wel langskomen
Van't winter gaan we voorzichtig een beginnetje maken met de hele rug, er staan een kleintje en een grote tattoo. De volgende sessie over mijn schouderblad en stukje van de schouder en bovenarm wordt freestyle, dus hoe het eruit komt te zien weet ik nog niet.

Freestyle raad ik je af
je moet je hele leven er mee rondlopen, laat eerst maar zien wat er op komt zeg ik dan
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 12:13 om Vrijdag 28 augustus 2009
Teunis Spits zei:

Marrit Smeenk zei:
Dat schip met geld mag hier dan ook wel langskomen Van't winter gaan we voorzichtig een beginnetje maken met de hele rug, er staan een kleintje en een grote tattoo. De volgende sessie over mijn schouderblad en stukje van de schouder en bovenarm wordt freestyle, dus hoe het eruit komt te zien weet ik nog niet.
Freestyle raad ik je af je moet je hele leven er mee rondlopen, laat eerst maar zien wat er op komt zeg ik dan

Oh het gaat wel eerst met stift en tussendoor komen plaatjes van dingetjes die veel voor mij betekenen, zo wilde ik mn rug een beetje vol doodelen komt wel goed.
Geplaatst op 16:33 om Woensdag 25 november 2009
ik heb een foeilelijke tattoo van Winnie de Pooh, in mijn jeugd laten zetten bij Wim in Groningen. Normaal een hele goede tattoeerder maar hij had vast zijn dag niet want die van mij ziet er echt niet goed uit.
Daar wil ik dus iets over laten zetten. Heb al een hele mooie uitgezocht maar die is ietsiepietsie (klein beetje maar hoor, ahum) groter dan Winnie en daar moet dus een beetje voor gespaard worden. De spaarpot wordt steeds voller dus het duurt hopelijk niet lang meer en dan kan ik voor de eerste sessie een afspraak maken.