Simmerdeis 2010
» Simmerneis (Mediacentrum)
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 14 |
volgende pagina »
Oei... dat zijn nog niet veel reacties. Wie kunnen er allemaal meewerken aan Simmerneis? Kan iedereen info aanleveren?
Aafje |
Anton: ik dacht dat het media/neis-gebeuren bij het ROC (journalistiek en fotografie) lag?
|
@Erna: Dat klopt, alleen heeft de Grafimedia geen leerlingen beschikbaar (allemaal projecten). Dat is best jammer, want ik heb het vorig jaar direct na Simmerdeis en eind vorig jaar al aangegeven daar. Nu gaan Hanneke Arts en ik Simmerneis opmaken.
|
wat jammer dat ze hier dan geen project van gemaakt hebben!
wat is de bedoeling? Ik heb vorig jaar nauwelijks iets meegekregen, dus misschien kan je iets uitgebreider je vraag stellen? misschien toch zoals Aafje suggereert iedereen (de vrijwilligers?) iets aan laten leveren? Of is het handiger om er een blog over te maken, veel meer mensen die dat lezen... denk ik.... |
Als het nodig is wil ik wel stukjes tikken voor Simmerneis.
|
Het is een project van de leerlingen journalistiek van de Friese Poort. Ze hebben alles in de macht, alleen was er de hoop dat Grafimedia de opmaak zou verzorgen en dat liep dus spaak. Mijn bedoeling hier was om de "journalisten" op te roepen. Wel hartelijke dank voor de geboden hulp. Gelukkig is alles onder controle. Weet jullie wel te vinden wanneer er hulp nodig is
|
@Anton. De vraag is dus: wie kan er meehelpen grafisch de krant te verzorgen? Er zijn wel studenten journalistiek en fotografie voor de inhoud?
|
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 14 |
volgende pagina »