« vorige pagina  |  resultaten 11-17 van 17  |  volgende pagina »
Geplaatst op 00:00 om Zaterdag 27 juni 2009
Ze zullen er vast wel zijn in kleine oplage denk ik! Wordt dan wel een prijzig wijntje op tafel vermoed ik!
Geplaatst op 00:31 om Zaterdag 27 juni 2009
Goed, tot zover Henk z'n droge worst dus.
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 07:54 om Zaterdag 27 juni 2009
Dat valt nog best mee Marrit.
Wijn wordt in de regel van druiven gemaakt, maar heb je wel eens van vlierbeswijn of cranberrywijn vernomen? Bovendien zijn er de Friese bieren, de kruidenbitters en de koffies zoals Dockumer Kofje. En...wat niet is kan komen ( met een beetje fantasie en enkele topkoks).
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 08:04 om Zaterdag 27 juni 2009
Kom nou eens met items voor de invulling van een drietalige toeristische spijskaart ( in het Frysk, Hollands en Engels) met alleen maar Friese (streek)gerechten. Naast de conventionele kaart van elk restaurant.Dus alleen met VELDVERSE producten uit Friesland.

Waarom geen Friese kwartelei-amuse?
Of oranjekoek met Dokkumer koffie?
Of wilde spinazie-van-het veld?
Met een scharrelvers dubbeldooier-ei?
En een slokje fan widdo Joustra mei in streksum hapke droege Fryske woarst út De Pein?

O, jee.....vergat ik nog bijna de Zure pruimen op kruidenbitter van gravin Drachtula.

Geplaatst op 11:44 om Zondag 28 juni 2009
Ik zou absoluut niet tegen dat type restaurant zijn Henk! Wie weet leest iemand ditalles en komt zo op een idee! NB die huisgemaakte wijnen kunnen goed smaken!!!!
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 12:31 om Zondag 28 juni 2009
Tineke...Je hebt vast wel goede ideeën voor Friese gerechten....welke?

Postro?
Sipelsop?
Krintsjebrij?
Boffert?

En dan nog de Fries-ABN-Engelstalige menu-kaart.....met elke week een andere haikû of sprekwurd erbij gedrukt?
Geplaatst op 12:20 om Maandag 2 november 2009
ik vraag me af of je hier dan ook een praktijkruime kan huren voor een dagdeel om zelf workshops te geven. er zit een heel mooie bakkerij in de praktijkschool waar ik zelf met veel plezier bezig ben geweest tijdens mij schooltijd.
« vorige pagina  |  resultaten 11-17 van 17  |  volgende pagina »