Geplaatst op 21:14 om Woensdag 9 maart 2011
Wij als jeugdraad hebben vernomen dat er veel jongeren zijn die vinden dat er in onze gemeente te weinig wordt gedaan om jongeren een goede hangplek te bieden.

Veel jongeren hebben het gevoel alsof zij overal worden 'weggejaagd', ook als dit zonder reden is. Wanneer een groepje jongeren ergens in onze gemeente staat wordt er vrijwel altijd binnen korte tijd iemand op afgestuurd om hen daar weg te halen. Jongeren kunnen na schooltijd vaak niet op school blijven en met z'n allen een tienercentrum ingaan is ook geen oplossing. Moeten alle jongeren zich na schooltijd de rest van de dag achter een computer installeren zodat zij de buurtbewoners 'niet tot last' zijn?

Is er een verkeerd beeld ontstaan van de jongere, waardoor alle jongeren over één kam geschoren worden?

Wij zouden graag zien dat hier verder op gereageerd wordt, niet alleen door jongeren, maar ook door andere mensen uit de gemeente.
Geplaatst op 22:34 om Woensdag 9 maart 2011
http://www.drachtenwiljemeemaken.nl/Hyke/polls/1243/
Sluit hier wel bij aan dacht ik zo. Leuk je hier te ontmoeten Jildou. We hebben elkaar na de georganiseerde debatavond van de Jeugdraad ff gesproken in Place2B.

Weet je wat volgens mij het probleem heel erg in het kort is? Een paar etters die het verpesten voor de rest bij de jeugd en heeeeele lange tenen bij de ex-jeugd.
Geplaatst op 22:39 om Woensdag 9 maart 2011
hoop dat iemand mij even terecht wijst! Jeugd verdiend een hanghok niet eerder dan het "verdiend" is!